مراسم محکومیت اعدام آیت الله نمر باقرالنمر درمسجد جامع صاحب الزمان (عج)فرهادگرد شهرستان فریمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،حجت‌الاسلام سجادی با اعلام این خبر گفت: اعدام آیت الله نمر به دست جلادان تاریخ آل سعود ملعون انجام شد و نباید در مقابل جنایات آل سعود سکوت کرد.

حجت‌الاسلام سجادی امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) فرهاد گرد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند « آیت الله نمر فقط یک آمر به معروف و ناهی از منکر بود» لذا آل سعود با به شهادت رساندن این عالم شیعه مهر خاتمیت حکومت خود را زده است.

 ایشان یاد آور شد: درپایان مردم با شعارهای مرگ برآل سعود و مرگ برآمریکا و اسرائیل،این جنایت را محکوم کردند.