برگزاري همايش آمران به معروف و ناهيان از منكر درفريمان
 همايش بزرگ آمران به معروف و ناهيان از منكر درفريمان درفريمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، حجت الاسلام بسكابادي رئيس اداره تبليغات اسلامي و معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف ونهي از منكر فريمان، امروز30 آبان با اعلام اين خبر گفت:همايش آمران به معروف و ناهيان از منكر با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و نيروي انتظامي ، رئيس دادگستري، رئيس اداره تبليغات اسلامي  و جمعي از مسئولين واعضاي شوراهاي امر به معروف ونهي از منكر و تعدادي از روحانيون و مردم در محل مسجد چهارده معصوم(ع)برگزار شد.وي افزود:دراين همايش كه در چهارمين روز از هفته امر به معروف و نهي از منكر و در آغاز هفته بسيج برگزار شد حجت الاسلام  طباطبائي امام جمعه شهرستان به تفصيل در خصوص دو فريضه امر به معروف و نهي از منكر سخنراني و با ذكر مصاديق امر به معروف و نهي از منكر گفت:سيدالشهدا(ع) شهيد امربه معروف و نهي از منكر است.