محفل انس با قرآن كريم در فريمان برگزار گرديد .
بمناسبت ميلاد كريم اهل بيت (ع)محفل انس با قرآن كريم در فريمان برگزار گرديد .
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي علي محمد شكري كارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان فريمان صبح امروز 15 مرداد با اعلام اين خبر افزود:در اين مراسم معنوي كه بمناسبت ميلاد امام حسن مجتبي (ع)با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامي ، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي وساير مسئولين شهرستان وجمعي از چهره هاي قرآني در محل مسجد امام حسن مجتبي (ع) فريمان برگزار شد تعدادي از قاريان ممتازاستاني وشهرستاني آياتي از قرآن كريم را تلاوت كردند. سپس گروه تواشيح دارالقرآن علي بن موسي الرضا(ع)تواشيحي اجرا كردند كه مورد استقبال شركت كنندگان در اين مراسم قرار گرفت وي افزود : در پايان اين مراسم به تعدادي از قاريان هدايايي اهداء شد .