خبر از فريمان11/5/91
برگزاري كرسي تلاوت يك جزءقرآن كريم درمسجد جامع قلندرآباد فريمان
جلسه كرسي تلاوت يك جزءقرآن كريم به روش ترتيل درمسجد جامع قلندرآباد فريمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي ، علي محمد شكري كارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان فريمان صبح امروز11 مرداد با اعلام اين خبر گفت :جلسه كرسي تلاوت يك جزء قرآن كريم به روش ترتيل با حضوررئيس اداره تبليغات اسلامي،رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسئولين شهر قلندرآباد وجمعي ازعلاقمندان به تلاوت واستماع آيات نوراني قرآن كريم در محل مسجد جامع قلندرآباد فريمان برگزار شد .در اين جلسه جزء دوازدهم قرآن كريم به روش ترتيل توسط 5 نفر از قاريان ممتاز تلاوت شد .وي افزود:اين جلسه چهارمين كرسي تلاوت برگزارشده از مجموع 5 كرسي تلاوت مصوب شوراي قرآن است كه در ماه مبارك رمضان امسال برگزار مي شود.


به پایگاه اطلاع رسانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان خوش آمدید