خبر از فريمان8/5/91
برگزاري كرسي تلاوت يك جزءقرآن كريم درفريمان
كرسي تلاوت يك جزءقرآن كريم به روش ترتيل درمسجد جوادالائمه (ع)فريمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي ، علي محمد شكري كارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان فريمان صبح امروز8مرداد با اعلام اين خبر گفت :كرسي تلاوت يك جزء قرآن كريم به روش ترتيل با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامي، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي وجمعي از علاقمندان به استماع كلام وحي در محل مسجد جوادالائمه(ع)فريمان برگزار شد .در اين جلسه جزء نهم قرآن كريم به روش ترتيل توسط 4 نفر از قاريان ممتاز شهرستان تلاوت شد.وي افزود:برگزاري اين طرح از مصوبات شوراي قرآن شهرستان است كه مقرر شده است علاوه بر برگزاري كرسي تلاوت دائمي در شب هاي ماه مبارك رمضان امسال در محل دارالقرآن امام رضا(ع)تعداد 5 كرسي تلاوت نيز در ساير مساجد شهرستان برگزار شود.




به پایگاه اطلاع رسانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان خوش آمدید