خبر از فريمان27/4/91
برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب در فريمان
نمايشگاه عفاف و حجاب در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فريمان در حال برگزاري است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، حجت الاسلام بسكابادي رئيس اداره تبليغات اسلامي صبح امروز27تير با اعلام اين خبر گفت:پيرو اعلام آمادگي اداره تبليغات اسلامي مبني بر واگذاري تابلوهاي نمايشگاهي عفاف وحجاب ، درجلسه كارگروه حجاب وعفاف شهرستان، نمايشگاهي بمناسبت روز ملي عفاف وحجاب از 21 تير در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فريمان در حال برگزاري است.وي افزود:25 عدد تابلوي نمايشگاهي حاوي آيات،روايات و پيام هاي متنوع از سوي اداره تبليغات اسلامي جهت برگزاري نمايشگاه مذكور در اختيار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار داده شده است.



+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 8:47 توسط مسئول خبر
|
به پایگاه اطلاع رسانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان خوش آمدید