رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی فریمان از اعزام دانش آموز دخترفریمانی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،حجت‌الاسلام موهبتی رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان امروز با اعلام این خبر گفت:در صبح میلاد حضرت معصومه (س) ۲۰۰ دانش آموز دختر فریمان به همت آموزش و پرورش و آستان قدس رضوی به مشهد اعزام شدند.

وی افزود: کاروان زیارتی دانش آموزان با بدرقه امام جمعه فریمان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین شهرستان فریمان  عازم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شدند.

وی یاد آور شد: در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام سید مهدی نجفی مقدم رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریمان با رئیس اداره آموزش و پرورش دیدار کرد.