جلسه قرآن درمسجد امام حسین علیه السلام فرهاد گرد شهرستان فریمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موهبتی رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی فریمان صبح امروز با اعلام این خبر گفت: جلسه دوره قرآن با حضور نوجوانان وجوانان درهر روز ماه مبارک رمضان بعد از افطار در مسجد امام حسین علیه السلام فرهاد گرد فریمان برگزار می‌شود که با استقبال نوجوانان و جوانان همراه است.

وی افزود: در این جلسه هر روز از ماه مبارک رمضان یک جزء قرآن تلاوت می‌شود و بعد از تلاوت یک جزء قرآن، حجت‌الاسلام عبدالله امیدوار روحانی مستقر مسجد امام حسین علیه الاسلام فرهادگرد  فریمان در خصوص مباحث تفسیری سخنرانی می‌کند.